PUBG Çağrı Merkezi İletişim Telefon Numarası

117
1217

Son yıllarda dünyada genelinde yaş ve cinsiyet sınırlaması olmadan herkesin oynadığı en popüler oyunlardan birisi olan PUBG, 23 mart 2017 tarihinde piyasaya sunulmuştur. Tam adı Player Unknown’s Battlegrounds olan oyun, farklı platformlara yönelik versiyonlar içermektedir. Bu yazımızda oldukça popüler olan ve kullanıcıların sorun yaşadığında araştırdığı PUBG çağrı merkezi iletişim telefon numarası ve PUBG iletişim bilgilerinden bahsedeceğiz.

Sürekli gelen yeni güncellemeleri ile daha keyifli bir oyun deneyimi sunan Bluehole tarafından geliştirilen PUBG oyunu, mobil akıllı cihazlar, Microsof işletim sistemleri ve Xbox One oyun platformları için geliştirilen özel versiyonlara sahiptir.

Mobil versiyonu Google Play Store ve AppStore mağazalarından ücretsiz olarak indirilebiliyor. Ayrıca PUBG mobil versiyonu “emülatör” vasıtasıyla yasal olarak bilgisayardan da oynanabiliyor. Oyunun Xbox One ve PC versiyonları ise ücretli olarak oyun tutkunlarına sunulmaktadır.

Günümüzde tüm dijital oyun şirketlerinde olduğu gibi Bluehole tarafından PUBG 444 lü müşteri hizmetleri desteği bulunmuyor. Oyuncular destek sayfasından iletişim sağlayabiliyor.

PUBG İletişim Formu
https://support.pubg.com/hc/tr/requests/new

PUBG İletişim Mail Adresi
PUBGMOBILE_CS@tencentgames.com

Arama Terimleri: PUBG iletişim bilgileri, PUBG telefon no, PUBG irtibat tel, PUBG canlı destek, PUBG müşteri temsilcisi, PUBG şikayet hattı, PUBG 0850 li telefon numarası, PUBG whatsapp hattı

117 YORUMLAR

    • sizin yalanınızı s……yim o hesabım banlandı suçum yok yazanlar adam olsaydınız da düzgün hilesiz oyun oynasaydınız. göte giren şemsiye açılmazmış bizim hesaplarımız neden banlanmıyor. biraz az hile yükleyin allah bilir ne bok yedinizde hesabınız banlandı. ben her ay düzenli olarak 500 TL parayı boşuna mı yatırıyorum.

      • çınar senin düşüncen şuan yanlış arakdasım bende mesela ban yedim ama ben hile kullanan bi oyuncu değilm oyuna para yatırmak ayrı bi konu oyunun yönetimindeki adamlara ban atmaması ap ayrı bir konu zaten parası olan olmayanı alt ediyor gibi bişi playerlik diye bişi yok yani zengin olan 😀 fakire ölünce aq hemen bildiriyor laan nooob oynamayı öğren o zaman benim hesabım hiç bişi yokken sadece rastgele bir takımda hileci oyuncuya denk geldim oda ben uzak bi yere atladım onlardan ayrı kendi kafama göre oynuyordum bu lavuklar araç ile yanıma geldiler o an veri bağlantı hatası dedi ban yedim şimdi burda ben hilemi kullanmış oluyorum 🙂 çocuk çocuk aptal aptal şeyler yazma he o hile kullanan kim varsada anasını sikeyim

      • Cinar kardeşim sen boş yapiyon şuan benimkide yedi hilesiz ve ping giriyor wi-fi ile oynarsan hücresel gerlcerken oyundan atıp ban yiyorsun yetkili kişilerde sağolsun bunu eklenti sanıyor ban yiyorsun

  1. Sepepsizce banladım otuna ping girdi bende wi-fi den oynuyordum hızlıca devam edebilmek için mobil veriye geçtim ve bana bir uyarı verip oyundan atti 10 sene bağlandığını fark ettim

  2. Telefonumun markası huwai p smart 2019 64 GB hafızalı papçi oynarken oyundan atıyor intarnette var neden böyle bir sorunla karşı karşıya kalıyorum.? 🙁

  3. Sepepsizce banladım otuna ping girdi bende wi-fi den oynuyordum hızlıca devam edebilmek için mobil veriye geçtim ve bana bir uyarı verip oyundan atti 10 sene bağlandığını fark ettim

  4. oyun ısmım rafetbaskan oyuna uzun suredır gırmemıstım 1 veye 2 el attım cıktım hıle falan kullanmadım ama bamlandım anlamadım .Baska hesapda hıle kullandım bamlandım eyvellah oda sadece ızlem vardı bamlandım sıkıntı yok cezamdır cekerım ama bu hesapda hıle acmadım

  5. Sayın PUBG geliştirici, kısa bir süre önce hesabım sizin tarafınızdan yasaklandı, bu yasağı kabul etmemekle beraber şiddetle itiraz ediyorum. Hesabım sebepsiz yere yasaklanıp oyundan uzaklaştırılmıştır, hiç bir kanıt ve delil olmadığı gibi yapılan uygunsuz bir davranış da yoktur. Eğer hesabımın kurallarınızı ihlal eden bir davranışı olduysa ihlal ettiğimi gösteren kanıt istiyorum. Hesabımın yeniden açılması konusunda iyi bir haber bekliyorum, nedensizce bir yasaklanma eğer açılmassa hesabım tüm tencentgames i mahkemeye vericem benim param boşuna gidemez efendim hesap bilgilerini atıyorum aşağıya iyi günler.

    Hesap ismi:          『MRxAPOLLON』

    Hesap İD:                 568141383

        

    Heseptaki seviye:   60 level

    Hesap hakkında bilgiler: 4 Sezon RoyalPass, 38 kalıcı set, 34 silah kaplaması, 9 tane paraşüt, 9 tane kask, 10 tane çanta vs. daha sayamadığım eşyalar var.

    Toplam yatırılan maliyet: 1350₺

    Hesabın değeri: 5000₺

  6. Bakiniz sayin yetkili kisi. Pubg oynamayi cok seviyorum evdeyken esimle birlikte her zaman oynadigimiz oyunum ve guzelim seviyedeki hesabim (62seviye) engellendi. Ve ben yeni bir hesap actim ama eski hesabimdaki giysilerim silah ve kask canta skinlerim olmadigi icin oyundan zevk almiyorum git gide de pubg den bu yuzden soguyorum. Sizlere son kez rica ediyorum lutfen 10 senelik attiginiz ban ı kaldirin yoksa yeni actigim hesabimida silip call of duty mobili indirip onu oynamaya baslayacam sizden ricam hesabimi acin lutfen. Engellenen hesap adi TR๛FeNeRLiM bu sekildedir. Lutfen acin hesabimi yoksa call of duty mobili indirecem telefonuma size son iki gun actiniz actiniz acmazsaniz bende daha pubg oynamam.

  7. Delican benim hesabım kendiliğinden 10 sene banlandi o kadar para yatırdım açılmasını rica ediyorum haksızlık bu onca hile yapan var bizimki sebebsiz yere banlaniyor

  8. Sayın PUBG geliştirici, kısa bir süre önce hesabım sizin tarafınızdan yasaklandı, bu yasağı kabul etmemekle beraber şiddetle itiraz ediyorum. Hesabım sebepsiz yere yasaklanıp oyundan uzaklaştırılmıştır, hiç bir kanıt ve delil olmadığı gibi yapılan uygunsuz bir davranış da yoktur. Eğer hesabımın kurallarınızı ihlal eden bir davranışı olduysa ihlal ettiğimi gösteren kanıt istiyorum. Hesabımın yeniden açılması konusunda iyi bir haber bekliyorum, nedensizce bir yasaklanma eğer açılmassa hesabım tüm tencentgames i mahkemeye vericem benim param boşuna gidemez efendim hesap bilgilerini atıyorum aşağıya iyi günler.

    E POSTA ADRESIM ZYFTDDK123

  9. Sayın PUBG geliştirici, kısa bir süre önce hesabım sizin tarafınızdan yasaklandı, bu yasağı kabul etmemekle beraber şiddetle itiraz ediyorum. Hesabım sebepsiz yere yasaklanıp oyundan uzaklaştırılmıştır, hiç bir kanıt ve delil olmadığı gibi yapılan uygunsuz bir davranış da yoktur. Eğer hesabımın kurallarınızı ihlal eden bir davranışı olduysa ihlal ettiğimi gösteren kanıt istiyorum. Hesabımın yeniden açılması konusunda iyi bir haber bekliyorum, nedensizce bir yasaklanma eğer açılmassa hesabım tüm tencentgames i mahkemeye vericem benim param boşuna gidemez efendim hesap bilgilerini atıyorum aşağıya iyi günler.

    Hesap ıd : Moko | Abbas

    imeil : 0646732038

    Gamecanter : abbasbozkurt251993@outlook.com

  10. Sayın pubg yetkilileri hesabım bu gece 01.30 sularında banlandi. Ilk basta veri değişimi falan bi yazı gördüm. Ve 2029 yılına kadar engellediniz. Bu revamı ben bu oyuna aylarımı verdim uykusuz işe gittim. Ve bu oyun beni kumar illetinden kurtardı. Hile kullanmam. Kullanan biri vardi onu da silmiştim. Id numaram 5421484948 ve kullanıcı nickim lastknight2834. Dogru düzgün oynayan bizleri değil hile kullanan kişileri engelleyin. Sizden ricam(mehmetocak_28@hotmail.com)adresinden bana dönüş yapmanız ve bi an once bu saçmalığa bi son vermeniz. Oyun geçmişime bi bakin oyun icinde kural dışı ne yapmışım. Sadece bir kez araçla patladık arkadaşım beni yanlislikla rapor ettiğini söyledi. Bundan baska bisey yok. Onlarca kıyafet skin vs vs vs.hersey boşuna gitti. Hesabımdaki banı kaldırın lutfen

  11. Wifi den bağlı oyun oynuyordum fakat pink felaket düştü ve daha sorna hızlı devam edebilmek ıcın hücresel veriyi açdım ve daha sorna oyundan attı ve hesabıma girmeye çalıştıgmda 3 aylık ban yediğimi gördüm mesajımı görebilirseniz sevinirim teşkurler

  12. Slm ben yeni çikan çark çevirdim bana appl var o çıktı ess aldım gmail mesaj atim dönüş yapmadılar geri dõnüş yapın ben hakımı arıyorum çarkta kaznıyorum ama vermiyorsunuz

  13. Merhaba PUBP LİTE hesabımdan 10 yıl süreyle ban yedim hesabıma gereksiz yere ban atıldığını düşünüyorum oyunda hiç bir şekil hile yapmadım kuralların dışına hiçbir zaman cıkmadım önceden VPN İLE KULLANIYORDUM sorun yoktu TÜRKİYE sonucları aktifleşince aniden durup dururken ban yedim yardımcı olmanızı acil bekliyorum lütfen hatanızı düzeltmenizi RİCA EDİYORUM TEŞEKÜRLER SAYGILARIMLA

  14. oyunda lobide cok pingim oldugunu gordum ve hücresel veriyi actım birden lobide veri degisimi diyip 3 ay ban atı banımın acılmasını talep ediyorum acılmıyacaksada para iadesi istiyorum

    Oyuncu ID 5495301602

    Hesab Bilgileri Murad512@list.ru

    Lutfen Inceliyeniz

  15. Sayın PUBG geliştirici, kısa bir süre önce hesabım sizin tarafınızdan yasaklandı, bu yasağı kabul etmemekle beraber şiddetle itiraz ediyorum. Hesabım sebepsiz yere yasaklanıp oyundan uzaklaştırılmıştır, hiç bir kanıt ve delil olmadığı gibi yapılan uygunsuz bir davranış da yoktur. Eğer hesabımın kurallarınızı ihlal eden bir davranışı olduysa ihlal ettiğimi gösteren kanıt istiyorum. Hesabımın yeniden açılması konusunda iyi bir haber bekliyorum, nedensizce bir yasaklanma eğer açılmassa hesabım tüm tencentgames i mahkemeye vericem benim param boşuna gidemez efendim hesap bilgilerini atıyorum aşağıya iyi günler.

    Hesap ismi: Sayın PUBG geliştirici, kısa bir süre önce hesabım sizin tarafınızdan yasaklandı, bu yasağı kabul etmemekle beraber şiddetle itiraz ediyorum. Hesabım sebepsiz yere yasaklanıp oyundan uzaklaştırılmıştır, hiç bir kanıt ve delil olmadığı gibi yapılan uygunsuz bir davranış da yoktur. Eğer hesabımın kurallarınızı ihlal eden bir davranışı olduysa ihlal ettiğimi gösteren kanıt istiyorum. Hesabımın yeniden açılması konusunda iyi bir haber bekliyorum, nedensizce bir yasaklanma eğer açılmassa hesabım tüm tencentgames i mahkemeye vericem benim param boşuna gidemez efendim hesap bilgilerini atıyorum aşağıya iyi günler.

    Hesap ismi: 『Sago』

  16. Bosuna ugrasmayin bunlarin hepsi para tuzagi aksam oynadigim oyuna sabah kalkiyorum ban yemisim anlamsizca haksizca . Bu kacinci ve hicbir sekikde yardimci olmuyorlar bile .okadar para yatirdik zehir zikkim olsun . PrenS””Robin ..ve … 《》Lusy ..kullanıcı adım

  17. sepepsiz ban yedim esabın basarı puhanı 2000 basarı puhanı var o puhanı yapmak icin s*ctum lutfen esabımı acılmasını ıstıyorum yada ne zaman acıldını yazarsanız sevinirim lutfen esabımı acılsın baska bışey istemiyorum nick 67HaMzaa67 istegram hamzastaryt facebok Hamza Turemis

  18. Boyle oyunu ben dun 10 yil ban yedim hesapimin basarim puani 3830 ve begeni meraklisi var eski toprak var hersey var banladilar allah belanizi versin insallah gamekinq47

  19. gereksiz ban aldım yeni getirilen güvenlik duvarı hiç olmamış hile kulanmıyanlara bile ban atıyor . tamamen hakka giriliyor . gerkenin yapılmasını istiyoruz 5396625002 ID lütfen hile kulanmadıgımız halde ban atmayın .

  20. Merhaba sayın yetkililer ben ban yedim nedenini anlamadım ama galiba wifi bağlıyken hücresel veriye geçtim diye çünkü oyundan attı girmiye çalıştığında 10 yil ban attığını gördüm lütfen kontrol edin ben hile asla kullanmadi
    ID 5122940024

  21. Sayın PUBG geliştirici, kısa bir süre önce hesabım sizin tarafınızdan yasaklandı, bu yasağı kabul etmemekle beraber şiddetle itiraz ediyorum. Hesabım sebepsiz yere yasaklanıp oyundan uzaklaştırılmıştır, hiç bir kanıt ve delil olmadığı gibi yapılan uygunsuz bir davranış da yoktur. Eğer hesabımın kurallarınızı ihlal eden bir davranışı olduysa ihlal ettiğimi gösteren kanıt istiyorum. Hesabımın yeniden açılması konusunda iyi bir haber bekliyorum, nedensizce bir yasaklanma eğer açılmassa hesabım tüm tencentgames i mahkemeye vericemHesap ismi: 『 KİNGAYAZ471』

    Hesap İD: 5397059728

  22. 5126502149 numarali id hesabim ucretsizpubg.com linkine tiklamam sonucu çalındı facebook hesabimida ele gecirip tomluk standartlarini ihlal etti gerekcesiyle kapattirmis yardimci olabilecek var mi hesap dolu ve bircok odemem mevcut

  23. Merhaba iyi akşamlar Pubg Mobile Size Sesleniyorum Benim Ban Yedi Ben Oyundayken Hüçresel Veri Bağlsntisi Dedi Ve Oyundan Atti Beni Sonra hesabim geri giriş yaparken 10 yil ban yedim lütfen Hesabimi Açilmasi istiyorum Nerde baksanız e Hesabim 2 3 milyar ystirdiğim oldu size para kazandiriypruz biz siz ban atiyorsunuz bize lütfen Yardimci Olun hedamin BANİ Açilmasi istiyorum.

    ID: 5580150523

  24. Sayın PUBG gelıstırıcısı kısa bır sure once hesabım sızın tarafınızdan yasaklandı bu yasagı kabul etmemekle beraber sıddetle ıtıraz edıyorum hesabım sebebsız yere yasaklanıp oyundan uzaklastırılmıstır. Hıc bır kanıt ve delıl olmadıgı gıbı yapılan uygunsuz bır davranıs da yoktur. Eger hesabımın kurallarınızı ıhlal eden bır davranısı olduysa ıhlal ettıgımı gosteren kanıt ıstıyorum. Hesabımın yenıden acılması konusunda ıyı bır haber beklıyorum ıyı gunler. KULLANICI ID: AdanaLıx01

  25. 514090761 id hesabım çalındı Facebook üzerinden günlerdir sizden yardım bekliyorum ancak kimse dönmüyor ve dünyanın parasını yatırmış olduğum hesap banlayın birşey yapın ben kullanamıyorum çalan kişide kullanmasın sizden rica ediyorum bu duruma bir el attın

  26. Dolandiriciklan msj atip 125 lirama el koydunuz paramin iadesini istiyorum lutfen.ben 60 yasinda madur bir kadinim instagramdan arkadasimin sayfasina girip mesaj attiniz 5555 evet yazin diye bukar dolamdirisiniz sizi imere sikayet ettim basbakanliga parami iade istiyorum

  27. Merhabalar ben oyuna girdiğim durumda ekrana 10 yıl ban atması hileci deilimdir hilecilerede karşıyımdır PUBG mobile benim hakkımı yiyor yüksek mevlada oyun parası harcamalarımdanda oldu hatasından ban aldım bu adaletsizlik şikayetçiyim PUBG mobile ekibine ID: 5480764421

  28. Oyun arkadasim bana tavuk atamior onu birkere engelemisdim ama engeli kaldirdim.
    Tavuk atmak istegi zaman bu kisi seni engelemisdir dior ama ben engelemedim ve tavuk atmasini istiorum bu sorunu nasil cozebilriz?

  29. Facebook hesabım kapatıldı.Pubg hesabım da Facebook hesabıma bağlıydı.Facebook hesabı gidince oyunda gitti.Şu an başkası tarafından kullanılıyor ne yapmalıyım.Lütfen yardımcı olun☹️

  30. Ben pubg mobile’ı 1,5 yıldan beri oynuyorum. Fakat sebepsiz bir şekilde hesabım 90 gün ban yedi. Beni maçtan attı. Hesabıma giremiyorum. Nick: LORDSS89 ben size ulaşmak istiyorum. Lütfen cevap verin! Mail: kayaalpugur3@gmail.com Pubg mobile’de kullandığım giriş yöntemi facebook’tu. Size verdiğim mail o facebook değil. LÜTFEN CEVAP VERİN! Ben 51 seviyelik hesabımı kaybetmek istemiyorum. Hilecileri bildirdiğimde onlara ban atmıyorsunuz. Ben hile açmadığım hilecileri bildirdiğim halde ban yedim.10,20,30,300 dakika olsa neysede ben bişey yapmadım ama 90 gün ban yedim. LÜTFEN CEVAP VERİN !!! Oruç olmama rağmen her gün 5-6 saat aktifim pubg’de.
    :sob:
    Zaten evde sıkılıyorum. Birde ban yedim. Ne olur yardımcı olun.
    LÜTFEN CEVAP VERİN !
    ID: 5248701892

  31. Pubg ye giremiyorum oyun atıyor beni kapattım geri açtım telefonu, sildim geri yükledim hatta atıyor beni hafızam da var saklama alanım dolu da değil. Neden atıyor yardımcı olur musunuz?

  32. id:5386451164
    Hesabımla ilgili facebooktan giriş yapamıyorum
    Yardımcı olabilirmisiniz.
    ‘’Bu hesap ile yeni bir sürümden giriş yapıldı. Artık eski sürümlerden giriş yapılamaz. Lütfen oyunu en son sürüme güncelle.’’
    Oynu güncelledim
    Telefonu güncelledim
    Oynu sildim tekrar yükledim, bi çözüm bulamadım yine aynı işlem verdi yardımci olurmusunuz

  33. Çocugumu oyunun başından alamıyorum gençler uyununuz içinde sohbetler çok fazla küfürlü konuşuyorlar bu konuda sizler bir şey yapmazsanız ben elimden geleni yapmaya çalışacağım sohbet mesaj blogumusuz yoksa oyunmu karar verin bu nasıl bir oyun düzenlemesi oyunda çok küfürleri işitiyoruz mesajlaşma ve sohbet bölümlerinizi kapatın lütfen sadece oyun oynasın lar sohbet mesaj küfür bu ne ya tamam oyununuz güzel ama nesil küfürbaz kızı erkegi ana avrat düz gidiyorlar

  34. Öncelikle bişey demek istiyorum şu anda belki milyonlarca hile kulananlar var daha dün sezon biricinise baktım zaman tm 10 maç 10 galibiyet 400 küsür leş adamın enfazla leşi 52 ve benim sadece 4 maç belki 10 leş kadesım ben hile filan kullanmadım benim banımı acın yalan söylemiyorum okadar para yatırdım bana en kısa zaman da mesaj gelmesini istiyorum pubg mobile elinde kanıt varsa bana yaz ozman bi bok demiyeceyiğim ban günüm 10 yıl ne lan bari az olayaydı yardım istiyorum lütfen pubg mobile:((((

  35. Hiç bi kural ihlali yapmadığım halde 10 yıl ban yedim bir gün bile hile kulanmadım ve hilecilerle oynamadığım halde ben ban yemiyim diye dışardan uc bike almadım oyunun kendi hesabından uc yüklüyordum okadar para yükledim 1 yıldır bana bi nedenini açıklamadan kural ihlalinin nedenini.bile açıklanmadan ban yedim hakkım haram zıkkım olsun size hileler bile 10 yıl ban yemiyo bu işin peşini bırakmicam bana kanıt versinler bir kanıt ya o zaman gidin süresiz banda verin 😡

  36. Siz herkesin hesabını calıp hırsızlık ediyorsunuz terbiyesizlik ettikleriniz. Benim kızıma link attınız anında faturamı siktiniz. Yavşaklar. İnsan degışsınız. İnsan olan bunları yapmaz . Adi serefsizler. Hepinizden şikayetçi oldum.. Hepinizin Allah belasını versin.

  37. Wayviden bağlıyıydım beni oyundan atı be tekrar bağlamak için hücresel veri bağlantısıyla baglandım bi baktin ban yemişim ben kuraları cinemedim asla haksız yere baglandım

  38. twitter giriş hesabım çalındığığ için yardımınıza ihtiyacımız vardır lütfen
    yardım edebilirmisiniz
    Çalan Şahıs fearless diye değişim yapmışlar en son çalınmadan önceki hesabımın
    giriş ip adreslerini inceleyebilirsiniz
    size yazmış olduğum ip adresimden giriş yapıyordum
    ip adresim : 88.247.249.8 girişlerime bakarsanız farkına varacaksınız
    şerefsizler hesabımı çalmışlar.

    İYİ ÇALIŞMALAR ARKADAŞAR..

    Bu arada Pc den hesabıma giriş yapabiliyorum ama beni tekrar düşürüyorlar..
    takibe aldığınızda ben tekrar eski adımla giriş yapabildiğimi
    görebilirsiniz teşekkürler

  39. Facebook hesabım çalındı ve çalan kişi kendi Twitter ve e posta hesabını benim pubg mobil hesabıma bağladı bunun için nasıl bir çözüm yolu var o adamda giriyor bende giriyorum Facebook hesabımı geri aldım

  40. Hile kullandım diye banlandım ama kullanmadım kullanmıyorum kademe bakarsanız anla şılır hef halde buna çözüm arıyorum kullanmadım ben anlamam hile işlerinden kaç sezondur elit royel pass alıyorum ama yazıklar olsun hile kullan nları banlayın biz im gibi kulla bayanları değil

  41. Benim hesabım gereksiz yere başka bir gün tarafından eklendi oda pubg uygulaması üzerinden ben ne pis alması biliyorum anne de fabrika girebiliyorum sesli sağlığı eğitimi sezondur oynuyordum uygulama geldi tıkladım direkt gitti

  42. bana 6 haziran da pubgmobileden aynı gün içerisinde 4 farklı mesaj gelmiş olup 380 tl lik tutarda bir oyun satın alma gözükmektedir. hiçbir şekilde oyun satın alma olmadığı halde faturama bu ücretler yansıtılmış olup hiçbir şekilde almadığım ve oynamadığım oyunların parasının iadesini talep ediyorum.

  43. İyi günler PUBC ekibi;
    Güzel bi oyun tasarlanmış ama hilelerle ilgili bende dahil olmak üzere çoğu oyuncu şikayetçi eğer bu hile ile alakalı bişey yapamıyorsanız bu oyunda boşuna demektir bu msj kayda alınsada alınmasada söylemek istedim hilelere bi çare bulunmadığı sürece verdiğiniz emeğe karşı YAPILAN BU OYUN HİÇ Bİ İŞE YARAMAZ iyi günler dileriz.

  44. Sizi Allah bildiği gibi yapsın haksız yere 10 yıl ban yedim sadece ii oynadigim için hileller ban yemeyip biz ban yiyoruz paralqr hepsi boşa

  45. Selam Kolay Gelsin Ben Hileri Şikayette Bulunuyorum Banlandi Diye Bildirim Gelmiyor Ya İşinizi Adam Gibi Yapın Yada Şu Oyunu Komple Kaldırın Bu Konuyla İlgili Biri Ulaşsın Lütfen

  46. Sayın PUBG geliştirici, kısa bir süre önce hesabım sizin tarafınızdan yasaklandı, bu yasağı kabul etmemekle beraber şiddetle itiraz ediyorum. Hesabım sebepsiz yere yasaklanıp oyundan uzaklaştırılmıştır, hiç bir kanıt ve delil olmadığı gibi yapılan uygunsuz bir davranış da yoktur. Eğer hesabımın kurallarınızı ihlal eden bir davranışı olduysa ihlal ettiğimi gösteren kanıt istiyorum. Hesabımın yeniden açılması konusunda iyi bir haber bekliyorum, nedensizce bir yasaklanma eğer açılmassa hesabım tüm tencentgames i mahkemeye vericem benim param boşuna gidemez efendim hesap bilgilerini atıyorum aşağıya iyi günler.

    id. 550004058

  47. İnsanları dolandırıyo milletin instgramını haxk leyip yok bim hediye çeki yok bilmem ne diye arkadaşlar üzerinden mesaj gönderiliyo ve satın alma işlemi yapılıyo işlemimi iptal etmezseniz eğer sizi savcılık mahkeme herşeyle uğraşıcam bilginiz olsun sosyal medya üzerinden de herkesin yapmasını talep edicen ve yaptırıcam.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz